skoszona zieloną baskiną

Dopada i mnie jabłuszkowa baskina:) moja jedyna ale najlepsza ze wszystkich!:)

Chyba nie muszę mówić co mi przypomina  i przywołuje:p chociaż w mojej szafie zagościła wiosna:)

Bluzeczkę mam ze sklepu TBsport, nie znałam wcześniej tego sklepu i prawdę mówiąc jakoś ich strona nie przemawiała do mnie ale zaryzykowałam i jestem w 100% zadowolona! Dlaczego? Przede wszystkim ubrania są szyte przez polską krawcową Teresę Bak, świetnie skrojone i idealnie dopasowane-nie jakiś chiński kicz z odstającymi szwami i zwisającymi nićmi:) 
To był strzał w 10! Niedługo w stylizacjach pokażę żółty żakiet oraz czarna sukienkę zakupiona u nich:)

pozdrawiam i zapraszam do komentowania!:)

P.S Widzieliście konkurs klik?:) 










Mój koczek;p


baskinka- klik
spodnie-no name
naszyjnik-heavy duty 
żakiet-h&m
kolczyki-allegro

Etykiety: , ,