wiosna wiosna ach to Ty!

Plisssssssssss do końca października poproszę o każdy słoneczny weekend:)  już nawet w tygodniu mi tak nie zależy bo do 16 jestem w pracy;p hi hi

U Was tez było tak pięknie jak w moich okolicach? W niedzielę wybrałam się na spacerek po mieście a było tak cieplutko, że mogłam zdjąć płaszcz do zdjęć:) 
Tego dnia postanowiłam przywitać Panią Wiosnę i ubrać kolorowy zestaw!:)
W mojej szafie zagościło ostatnio dużo ciekawych odcieni:) 








cień z paletki sleek, którą mogę testować dzięki alledrogeria


Kłos zrobiony przez mamę:) 



Zdjęcia wykonał mój domowy fotograf D.K

Pamiętacie naszyjnik z guzików z poprzedniego posta? Pewna dziewczyna wykonała go dla mnie i już niedługo będę go mieć we władaniu;p

żakiet - TBsport
sukienka-H&M
torebka-wymiana z szafy klik
biżuteria-no name kupione latem na Starym Mieście:) 
kozaczki-deichmann 
płaszcz-house
okulary-Oriflame


Etykiety: ,