Z Piotrem Wideryńskim


 Druga już sesja plenerowa z Piotrem:)

Zdjęcia robiliśmy na lotnisku na Bemowie.
Uważam, ze pomimo bardzo wietrznej i mało słonecznej pogody fotki wyszły super:)

Jak myślicie?:)

Możecie na nich zobaczyć także stylizację ze spotkania blogerek, na którym ostatnio byłam. Ponieważ sesja była tego samego dnia.

Wybrałam dziewczęcą sukienkę, ostatnio zarzucono mi że wyglądam zbyt poważnie o tutaj klik, więc postanowiłam pokazać Wam jak wyglądam w typowo dziewczęcym zestawie, które zdarza mi się czasem zakładać:)  Podoba się?:)
Zapraszam do oglądania oraz komentowania:)




O a tu moje brudne stopy, których wcale się nie wstydzę;p









Zdjęcia: piotrwiderynski.art.pl


naszyjnik-FLORart p.s niedługo do wygrania w konkursie na moim blogu 
sukienka-house
szpilki-h&m
okulary-new yorker
chusta-no name
pasek- no name
kamizelka mamy+przeróbka




Początkowy pomysł ze wstążką nie wypalił, ponieważ był za duży wiatr:) 


Etykiety: , ,