czerwona sukienka i jeans


Dziś zestaw codzienny,czerwona sukienka upolowana w sh oraz jeansowa kamizelka po mamie;p 
Wygodny zestaw na okoliczny festyn;p który odbył sie jakiś czas temu w moim mieście.

Chciałam Was dziś zapytać czy wiecie co to jest Niewidzialna Wystawa, jesli nie to zapraszam do poczytania w link http://niewidzialna.pl/

 Jeśli tak to moje pytanie jest takie: co o niej myślicie? W sobotęzmierzyłam się z tą 2 godzinną ciemnością i powem szczerze, ze było naprawdę cieżko;/
Daje kopa do myślenia na pewno ale co więcej...? mam mieszane uczucia.

Byłam, zwiedziłam, ok ale co dalej?   Czy uważacie, że można jakoś pomóc ludziom niewidomym w codziennym funkcjonowaniu?
 Dzielę się z Wami tym, bo nie mogę tego tak po prostu zostawić. Świadomość społeczna jest bardzo ważna,dlaczego mówi się o tym tak mało....


Chętnie przeczytam Wasze opinie na temat. 

A tutaj jest konkurs klik klik



 
sukienka-sh
kamizelka-mamy+DIY
torebka-sh
klapki-CCC