kurtka khaki i kratka



Dziś prezentuję zestaw bardzo świeży bo z tego weekendu. Skończył mi się zapas fotek i teraz wstawiam na bieżąco. Ten weekend spędziłam w szkole;/jestem zmęczona i znudzona;p zobaczymy jak będzie dalej:)

Co to zestawu, wygodny i elegancki look na uczelnię.
 Bardzo lubię zestawienia khaki z czerwieni, tak jak tutaj.

Historia tej kurtki była bardzo zabawna.  ......Jak wiecie bardzo lubię sh, kupiłam ją właśnie w jednym z moich ulubionych za ok.6zł.Nie miała guzików ale stwierdziłam, że coś wykombinuje;p Z racji tego, że w pasmanterii musiałabym zapłacić ok 20zł za guziki pasujące do niej udałam sie do kolejnego sh i..........kupiłam kurteczkę, która miała idealnie pasujące guziki,zapłaciłam ok.10zł i przeszyłam guziki;p Efekt-SUPER!:)

 Jak myślicie?:)







kurteczka, która kupiłam dla guziczków jest za mała na mnie to XS, jeśli ktoś ma na nią pomysł to cenie oddam:)


kurtka przed i po:) jak?:)


kurtka-sh całkowity koszt ok.16zł
szalik-mamy
spodnie-vero moda
koszula-vero moda sh
torebka-Pracownia Twórcza Basi Sobczak 
buty- DeaShop.pl
 

Etykiety: ,