Relacja z szafy na szpilkach!


Po raz kolejny miałam ogromną przyjemność uczestniczyć w serii spotkań szafy na szpilkach.
Wszystko organizuje Blue City. Wygląda to tak, pewnego popołudnia na sygnał Gosi spotykamy się w centrum i zaczynamy szał! 
Tym razem było tak:

fryzury Marco Aldany, make up Inglot lub Nyx, (ja wybrałam I.)



 Później szybko wybieramy wiosenną stylizację tym razem z New Yorker...ciężko się zdecydować, tym razem padło na czarną kieckę z kwiecistą wstawką z boku, do tego odjazdowy żakiet i jestem gotowa!... a jeszcze buty mam na sobie kozaki a ma być wiosennie przecież;p ok mam zwykłe czarne czółenka ach i biżuteria jeszcze! postawiłam na grupy kajdan, żeby przełamać tą słodką stylizację, jest ok? dziewczyny, mówią że tak, to lecimy na zdjęcia i plotki!


kilka zdjęć grupowych przy barze w Lucid Club...1..2..3 zmiana pozy, szalejemy!



...dalej łyk wody i lecę na fryzurę i make-up, jak zwykle jestem spóźniona ale zaraz nadrobię... Inglot wykonał mi baardzo wiosenne kreski! .....lekki tapir włosów w Marco Aldany i lecę....




dzwonię do dziewczyn gdzie są???
jadę windą na 2 piętro i co ja widzę...pozują z Egurrola..a ja się nie załapałam... i mają jego bluzy Dance Store! aaa dla mnie też jest !;p


wybieram czerwoną i lecimy dalej, wysoko na indywidualne zdjęcia, zgubiłam rachubę które piętroooo...?


Uwielbiam tą energię, głośny śmiech i rozmowy! Wspaniałe dziewczyny i przemiła atmosfera:)))



Dobra idziemy na sesję, głos w środku mówi mi "Patrycja zbierz się i nie zostawaj na końcu bo znowu wrócisz o północy do domu", zamawiam więc kolejkę, między czasie nadrabiam informacje 'co słychać u dziewczyn'? 


Gosia ma jeszcze kilka niespodzianek, dostaję cudne bransoletki ! 
Oraz kosmetyki od Nyx Cosmetics (relacja w poprzednim poście)!


Serdecznie dziękuje za fotografie 

wykonali: klik

Etykiety: