Jednak czasem się udaje!:)


Sukienkę, która mam na sobie zakupiłam na wyprzedaży w New Yorker za całe 19,95!
Polowałam na nią dobre 2 miesiące, przed % była za 79,95 opłacało się czekać!:)
Ja już od dawna kupuję racjonalne, wyleczyłam się z zakupoholizmu;p

Często kiedy spodoba mi się jakiś ciuszek, ale nie przemawia do mnie w 100% oraz, który nie jest mi niezbędny, oglądam kilka razy i daję sobie czas do namysłu;) z tą kiecką było tak że po prostu musiałam ją mieć i czekała specjalnie na mnie!



 To będzie z pewnością jeden z moich świątecznych zestawów. 
Przy takich okazjach stawiam na elegancję a Wy?:)


 Chyba najfajniejsze w tym wszystkim jest zadowolenie z taniego zakupu, można tanio i efektownie? Można:)

fot.Gosia

sukienka-New Yorker
Szpilki-Merg.pl
Biżuteria-no name

Przy okazji Chciałabym życzyć Wszystkim Moim Czytelnikom: 
Spokojnych, Rodzinnych oraz Pełnych Wiosennych Niespodzianek w Świąt Wielkanocnych!:)






Etykiety: , , , , , , ,