guzikowy kołnierzyk

Dziś w roli głównej mój nowy guzikowy kołnierzyk wykonany przez Oliwię
Wpadłam na pomysł takiej biżuterii oglądając serial Pierwsza Miłość, Daga miała również guzikowy ale nieco inny, pomyślałam o kolorowym kołnierzyku, który został specjalnie dla mnie wykonany wręcz z  prędkością światła;p

Wiem wiem jest wiosna powinnam być w kolorach ale tego jednego dnia zrobiłam wyjątek by na tle małej czarnej pokazać to cudo:) 


Sukienka pochodzi ze sklepu TBsport, ostatnio mogliście zobaczyć od nich marynarkę oraz baskinkę. Serdecznie polecam Wam ten sklep ponieważ jest to Polska marka, bardzo solidna z resztą. Na pewno znajdziecie coś dla siebie:)


Zastanawiam się czy mogę go założyć do pracy? Hmm jak myślicie czy tego typu biżuteria będzie dobrze widziana w biurze?

pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia!:)))






















Co myślicie o moim nowym guzikowym naszyjniku?:)



sukienka- Tb sport 
naszyjnik- zamówione na szafa.pl u Oliwii klik na jej profil
buty- H&M %
torebka-no name
 bransoletka z napisem "Pati, Pati" -od mojego lubego zrobiona przez jego siostrę ( możecie takie u mnie zamówić) 
zegarek,okulary- Oriflame
kolczyki-no name



Etykiety: , ,